sobota 22. augusta 2020

Kde sa teraz nachádzam

Ahojte, volám sa Lenka :-) 

Pokúsim sa do pár riadkov zhrnúť to podstatné o Mne, čo trápi moju dušičku :-)

Žijem ako viem, ale niečo mi k tomu životu chýba... myslím, že to je nedostatočná Sebarealizácia a aj to, že sa NEmám rada. Čiže aj nedostatok Sebalásky. Toto podľa mňa spôsobilo, že svoje emócie zajedám. Prejedanie spôsobilo moju nadváhu až obezitu, s ktorou bojujem niekoľko rokov. Je toho oveľa viac, čo zamestnáva moju myseľ a skúšam už dlho nájsť cestu von. Avšak poviem Vám pravdu, neviem, kde mám začať. . . Potrebujem dať do poriadku svoju hlavu aj dušu. Najprv sa vyliečiť zvnútra a potom sa vylieči aj moje fyzické telo a vyriešim svoje problémy. Ale naozaj, kde mám začať? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ako žiť jednoducho - ako jednoducho žiť?

Často nad niečím premýšľam.  Dnes ma napadla myšlienka, že by som chcela jednoducho žiť a zároveň žiť jednoducho .  Táto doba je plná infor...